ניהול לקוחות במערכת לניהול עסק
כל המידע על פונקציית ניהול לקוחות במערכת שלנו
מסך ניהול לקוחות
אז מהי מטרת פונקציית ניהול הלקוחות של המערכת שלנו? מעקב ובקרה אחרי הלקוחות השונים של העסק הכוללים את הפעילות העסקית של הלקוח, פרטיו, פגישות, הערות וכו'.
כך נראה מסך ניהול הלקוחות:
כפי שניתן לראות, החלק העליון של המסך בתוכנת עסקים מאפשר חיפוש וגישה מהירה ללקוחות העסק השמורים כבר במערכת על פי שם, כתובת, איש קשר או עיר. החלק התחתון של המסך כולל רשימה של כל הלקוחות הקיימים עם פרטיהם הבסיסיים והיתרה העכשווית שלהם.
כיצד להוסיף לקוח חדש
ניתן בקלות להוסיף לקוח חדש על ידי לחיצה על כפתור "הוספת לקוח" ומילוי פרטיו. יש לשים לב שאך ורק שם הלקוח הוא הפרט היחיד שחובה להזין, אך החוק מחייב לציין גם את מספר העוסק של לקוחות עסקיים עם מחזור כספי של 4 מיליון ₪ ומעלה בשנה כאשר מדובר בעסקה של 5,000 ₪ ומעלה.
עם זאת, שווה להשקיע כמה דקות ולמלא את כלל הפרטים ככל הניתן כדי שלבעל העסק תהיה גישה זריזה לכל פרט מידע נחוץ בכל רגע. לאחר שמירת הלקוח במערכת, ניתן לערוך את פרטיו על ידי לחיצה על שמו מתוך רשימת הלקוחות הקיימים.
חשוב לציין שלנוחיות המשתמש ניתן להוסיף לקוחות חדשים גם מדפי מדריך הפקת חשבונית, מדריך הפקת חשבונית מס קבלה, והפקת קבלה.
תנועות הלקוח
לחיצה על חשבונית, חשבונית מס קבלה או קבלה בשורה מסוימת יציג את המסמך הרצוי על המסך, ושם ניתן לשלוח אותו במייל או להדפיסו. כדי לצפות בפרטי תנועה מסוימת, יש ללחוץ על הכפתור בסוף השורה הרצויה בצד שמאל.
לנוחיותכם, הנה סרטון קצר המסביר את אפשרויות ניהול הלקוחות במערכת AccountIT לניהול עסק והנהלת חשבונות: