עדכון מערכת: משולם פתרונות סליקה, צירוף קבצים לשליחת מסמכים במייל ועוד!

הצוות הטכני מאחורי מערכת AccountIT לניהול עסק והנהלת חשבונות ממשיך לעבוד ולשדרג את התוכנה על מנת להעניק למשתמשים את כל האפשרויות לניהול עסקיהם באופן הידידותי והמקצועי ביותר.
בשבוע האחרון הוצאנו עוד עדכון מערכת עם מספר שדרוגים ושיפורים חשובים שיכולים לסייע רבות לעצמאים ובעלי עסקים.
בואו נעבור על השדרוגים והשיפורים המרכזיים בעדכון:
סליקה ע"י משולם – הוספת שירותי סליקת אשראי על ידי משולם פתרונות סליקה (להשוואת עלויות סליקה).
צירוף קבצים – הוספת אפשרות צירוף קבצים לשליחת מסמכים במייל.
הוצאה ללא מסמך – הוספת אפשרות רישום הוצאה ללא מסמך מצורף (רישום ידני פשוט).
איתור מסמך – חיפוש לפי טקסט חופשי באפשרות ניהול וביטול מסמכים.
שדרוג העלאת מסמכים לעיבוד – שיפור ממשק טעינת מסמכים והעלאת מסמכים לעיבוד לחוויית משתמש ידידותית יותר.
תקופות דיווח – שדרוג ושיפור ממשק ניהול תקופות הדיווח.
שידור דוחות – הוספת אפשרות שידור דוחות מקדמות מס ומע"מ מתוך המערכת (בשלב זה רק ללקוחות המיוצגים ע"י משרד רואי החשבון אהרן ושות’).
ביטול מסמך – הוספת אפשרות ביטול מסמך היישר מתוך תצוגת המסמך לאחר הפקתו.
יש לכם עוד הצעות לשיפור ורעיונות לשדרוגים? מעולה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לשמוע!
על מנת לעשות לכם מעט סדר, הנה השוואה בין עוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע"מ בשלושה נושאים מרכזיים וחשובים:
לאחר שהחלטנו איזה סוג עסק הכי טוב לנו להקים, יש להתחיל בהליך הרשמי להקמת עסק – פתיחת תיקים ברשויות המס.