הצטרפות ורישום עסק במערכת AccountIT : כל השלבים | AccountIT

הצטרפות ורישום עסק במערכת AccountIT

קודם כל, מזל טוב על החלטתכם להירשם למערכת AccountIT לניהול עסק! אנחנו לא רוצים להתרברב יותר מדי, אבל לקחתם החלטה מצוינת עבורכם ועבור העסק שלכם (בשיא הצניעות כמובן). כעת, בואו נעבור ביחד על תהליך ההרשמה ונראה שאנחנו לא מפספסים כלום. לנוחיותכם, מצורף סרטון וידאו קצר המתאר את כל תהליך ההרשמה בסוף העמוד.

כך נראה חלק "רישום משתמש חדש" מתוך מסך ההרשמה:

הצטרפות ורישום משתמש חדש במערכת AccountIT הגדרות כלליות

חלק זה הוא די סטנדרטי וכולל את פרטי הרישום המוכרים מעמודי הרשמה אחרים (שם, אימייל, סיסמה וכו’). שימו לב שאתם יכולים לבצע הרשמה וכניסה מהירה באמצעות חשבון הגוגל או הפייסבוק שלכם אם אתם מעוניינים בכך.

לאחר רישום הפרטים הבסיסיים, יש למלא את פרטי העסק שלכם כחלק מתהליך ההרשמה. אנא לחצו על כפתור "הוסף חברה חדשה" כדי להוסיף את העסק שלכם למערכת. רישום העסק כולל שלושה שלבים קצרים.

כך נראה השלב הראשון – הגדרות כלליות:

הצטרפות ורישום עסק במערכת AccountIT הגדרות כלליות

פרטי החובה היחידים שיש למלא בשלב זה הינם שם העסק, כתובת ועיר (מסומנים בכוכבית); כל שאר הפרטים הינם לנוחיותכם.

כך נראה השלב השני – הגדרות לצרכי מס:

רישום עסק במערכת AccountIT הגדרות לצרכי מס

גם כאן חובה למלא רק את השדות המסומנים בכוכבית בחלק העליון. אבל חשוב מאוד לשים לב שגם ההגדרות בחלק האופציונלי בשלב זה הן מאוד חשובות בגלל שיש להן השפעה על ממשק ותצוגת המערכת, וככל שתמלאו יותר פרטים כך המערכת תוכל לפעול באופן יותר אופטימלי ויותר מדויק בהתאמה לעסק שלכם והגדרותיו. מומלץ מאוד למלא את כל הפרטים בשלב זה.

כך נראה השלב השלישי – עיצוב מסמכים:

רישום עסק במערכת AccountIT עיצוב מסמכים

למרות שלחלק זה אין השפעות פונקציונליות ישירות על העסק שלכם במערכת (ולכן אין אף שדה חובה בשלב זה), ישנה חשיבות תדמיתית גדולה לעיצוב ונראות המסמכים שאתם מפיקים במערכת כמו חשבוניות, קבלות וכו’; לכן מומלץ גם להשקיע את הזמן בהגדרות עיצוב המסמכים בשלב זה.

שימו לב שתמיד ניתן לחזור לכל השלבים מאוחר יותר ולשנות אותם לאחר ההגדרה הראשונית.

הנה סרטון קצר המסביר ומדגים את כל תהליך ההצטרפות ורישום עסק חדש במערכת:

×

לחץ מטה על מנת ליצור איתנו קשר ב-WhatsApp

× דברו איתנו!
דילוג לתוכן