ניהול מלאי וסחורה במערכת לניהול עסק | Account IT

ניהול מלאי וסחורה במערכת לניהול עסק

ניהול מלאי וסחורה

ניהול מדויק וקפדני של המלאי הוא חיוני לעסק, אך עם זאת גם טומן בחובו עבודת מעקב ודיווח לא פשוטה ולעתים אף מתסכלת, במיוחד כשלעסק פריטים רבים ומגוונים.

כמעט כל בעל עסק המנהל מלאי כזה או אחר נתקל מתישהו בבלבולים ורישומים על הנייר שלא תואמים את המציאות בפועל.

מערכת AccountIT כוללת אפשרויות ניהול מלאי וסחורה

לכן, מערכת AccountIT לניהול עסק כוללת אפשרויות ניהול מלאי מתקדמות ופשוטות לתפעול. איתנו, תוכלו לעקוב, לנתח, לשנות ולבדוק את מלאי העסק שלכם בכל רגע נתון בצורה מסודרת וברורה.

במאמר זה נסקור את כל אפשרויות ניהול המלאי במערכת AccountIT, ונסביר כיצד להשתמש בהן. לנוחיותכם יש גם סרטון המסביר את אפשרויות המלאי השונות במערכת.

אפשרויות ניהול מלאי במערכת AccountIT

פריטים

הפריטים הם למעשה פריטי הסחורה של העסק אותם מעוניינים למכור ללקוחות. על מנת להיכנס למסך הפריטים יש לפתוח את התפריט הראשי ותחת "מלאי" לבחור "פריטים".

כך נראה מסך זה:

פריטים במלאי

בחלקו העליון של המסך יש אפשרות חיפוש על פי פרמטרים שונים, ומתחת נמצאת הרשימה של הפריטים שקיימים כבר במערכת עם פרטיהם.

ניתן לערוך כל פריט ופריט על ידי לחיצה על כפתור העריכה בסוף שורת הפריט הספציפי.

הוספת פריט חדש – בכדי להוסיף פריט חדש, יש ללחוץ על כפתור "+פריט חדש". במסך שייפתח ישנם שדות שונים למילוי המאפיינים את הפריט כמו שם, מספר ברקוד, מחיר עלות ומחיר מכירה (המערכת תחשב את הרווח), באיזה מיקום הפריט נמצא (במחסן או במקום אחר), לאיזה קבוצה הוא שייך, כמה פריטים כאלה יש במלאי (יתרה), ואפילו ניתן להעלות תמונה. לסיום יש ללחוץ על "עדכן". יש לשים לב ששדה החובה היחיד הינו שם הפריט.

מחסנים

המערכת מאפשרת להגדיר מחסנים שונים לפריטים על מנת לסייע באיתור הפריט בעת הצורך. ניתן להיכנס לאפשרות זו דרך "מלאי" בתפריט הראשי ואז "ניהול מחסנים".

כך נראה מסך זה:

ניהול מחסנים מלאי

בחלקו התחתון של המסך יש את רשימת המחסנים (מחסן ראשי תמיד מוגדר כברירת מחדל) הכוללת את שם המחסן והערה אם יש, ובחלק העליון ניתן להוסיף מחסן חדש על ידי לחיצה על "+מחסן חדש".

ניהול קבוצות פריטים

המערכת מאפשרת לאגד כמה פריטים שונים תחת קבוצה אחת בכדי להקל על העבודה כאשר ישנם פריטים שניתן להתייחס אליהם ביחד. בכדי להיכנס למסך ניהול קבוצות פריטים, יש להיכנס ל-”מלאי" בתפריט הראשי ואז ללחוץ על "ניהול קבוצות פריטים".

כך נראה מסך זה:

קבוצות פריטים מלאי

בחלקו התחתון של המסך ישנה רשימת הקבוצות הכוללת שם והערה (ניתן לערוך כל קבוצה על ידי לחיצה על כפתור העריכה בסוף שורת הקבוצה הרצויה), ובחלק העליון של המסך ניתן להוסיף קבוצות חדשות על ידי לחיצה על "+קבוצה חדשה".

מחירונים

המערכת שלנו לניהול עסק מעניקה את האפשרות להציע כמה מחירונים שונים של פריטי העסק מהמלאי. כדי להיכנס לאפשרות זו יש להיכנס ל-”מלאי" בתפריט הראשי ואז לבחור ב-”מחירונים".

כך נראה מסך זה:

מחירונים מלאי

בחלקו התחתון של המסך אפשר לראות את רשימת המחירונים הקיימים (ואפשרות עריכה בסוף כל שורה), ובחלק העליון ניתן להוסיף מחירון חדש על ידי לחיצה על "+מחירון חדש".

לאחר הוספת מחירון חדש, ניתן לערוך אותו ולהגדיר מחירים שונים לפריטים שונים, מחירים שונים (הנחות) לקבוצות פריטים או להגדיר הנחה על כלל הפריטים ובכך למעשה ליצור מחירון הנחות.

תנועות מלאי

ניתן לעקוב במערכת אחרי כל התנועות שבוצעו במלאי על ידי כניסה ל-”מלאי" בתפריט הראשי ואז לחיצה על "תנועות מלאי".

מסך זה כולל אפשרויות חיפוש מתקדמות על מנת לאתר תנועה ייחודית, ואת כל רשימת התנועות שהתרחשו במלאי.

אלו הן אפשרויות המלאי במערכת AccountIT לניהול עסק והנהלת חשבונות אשר יכולות להעניק לכם אמצעי שליטה, בקרה וניתוח מתקדמים של סחורתכם.

×

לחץ מטה על מנת ליצור איתנו קשר ב-WhatsApp

× דברו איתנו!
דילוג לתוכן