מערכת AccountIT לניהול עסק והפקת חשבוניות אונליין תומכת במספר סוגים של קבצים נפוצים לייבוא וייצוא נתונים. חלק מסוגי קבצים אלו נועדו במיוחד עבור רשויות המס אשר[…]
אחת מהאפשרויות החדשות שהכנסנו לאחרונה למערכת AccountIT לניהול עסק היא ניהול רכבים והוצאות רכב. אפשרות זו יכולה להיות מועילה במיוחד לעצמאים ובעלי עסקים אשר לרכביהם יש[…]
ביצוע פעולות בודדות כמו הפקת חשבוניות אונליין באמצעות מערכת AccountIT לניהול עסק הן פשוטות וקלות (ראו כיצד ניתן במהירות להפיק חשבונית דיגיטלית או קבלה ירוקה); אך לפעמים[…]
ניהול מדויק וקפדני של המלאי הוא חיוני לעסק, אך עם זאת גם טומן בחובו עבודת מעקב ודיווח לא פשוטה ולעתים אף מתסכלת, במיוחד כשלעסק פריטים רבים[…]
כמעט כל בעל עסק ועצמאי מכיר את ההנחיה הקבועה של רואה החשבון – חשבוניות, חשבוניות, חשבוניות! התהליך הוא כזה: בעל העסק אוסף את החשבוניות של הוצאותיו,[…]
מטרתו של מסמך הזמנת רכש הוא לאפיין ולציין מפורשות את הסחורה או השירות שהקונה מעוניין לרכוש ממוכר ואת תנאי העסקה (סוג, תאריך, מחיר, כמות[…]
כאשר בעל עסק מחליט לרכוש רכוש כלשהו לעסק, חשוב מאוד להבין כיצד רכישה זו מוגדרת על ידי הרשויות – ישנן רכישות והוצאות שיהיו מוכרות לצורך חישוב[…]
הכנסות מול הוצאות, הוצאות מול הכנסות… אלה החישובים שכל בעל עסק מבצע מדי יום (ולפעמים כמה פעמים ביום). זה כמובן לא מפתיע – בסוף, השקלול של[…]
אחד מהתחומים הכי קריטיים להמון (ואולי רוב) עסקים הוא עבודה מול ספקים. התנהלות תקינה, מאורגנת ומסודרת עם ספקים יכולה לחסוך לעסק משאבים רבים גם של כסף[…]
אאחד מהאלמנטים המרכזיים ביותר של כל עסק (אם לא המרכזי ביותר) זה כמובן הלקוחות. לקוחות הם החמצן של כל עסק – בלעדיהם העסק יגווע, ואיתם הוא[…]