רישום הוצאות לעצמאים ובעלי עסקים – איך עושים את זה נכון? כל עצמאי ובעל עסק מחויב על פי חוק בניהול פנקסי (ספרי) חשבונות לפי דרישות מס […]
– אילו דוחות חשובים יש, מי נדרש להגיש ומתי? דוחות הם חלק בלתי נפרד מהתנהלותו השוטפת של העצמאי ובעל העסק. למעשה, דוחות הם חלק כל כך[…]
במאמרים הקודמים בסדרת ניהול העסק לעצמאים דיברנו על כל מה שסובב סביב פתיחת העסק והחובות הרגולטוריות של העסק מול רשויות המס. במאמר זה נשוחח על[…]
במאמר הקודם בסדרה התמקדנו בכל תהליך הקמת העסק – בחירת סוג העסק המתאים ביותר והליך הרישום ברשויות המס – ובמאמר זה נלך צעד אחד קדימה ונדבר[…]
אנחנו פותחים את סדרת הכתבות שלנו לניהול עסק עם השאלות הבסיסיות ביותר עבור כל העצמאים ובעלי העסקים בשלבים המוקדמים ביותר בתחילת דרכם: איזה סוג עסק עדיף[…]