מהי תוכנה לניהול עסק ולמה אתה צריך אותה | תוכנה לניהול עסק והנהלת חשבונות

מהי תוכנה לניהול עסק ולמה אתה צריך אותה

תוכנה לניהול עסק

ברוב המקרים המוחלט, להקים עסק חדש ולנהל אותו עד לרווחיות (ומעבר), זה דבר מאוד מורכב וקשה. החלק הארי של בעלי העסקים נאבקים מדי יום, חודש ושנה על הניהול השוטף והתחזוקה של העסק, והוצאתן לפועל של יוזמות עסקיות חדשות. פעמים רבות, יתרון קטן אחד יכול להיות ההבדל בין הצלחה בשוק מסוים ולבין כישלון.

אחד היתרונות הקטנים והמהותיים האלה הוא תוכנה לניהול עסק באינטרנט.

החשיבות של תוכנה מקצועית לניהול עסק ואפשרויותיה הופכים להרבה יותר משמעותיים כשלוקחים בחשבון שכ-40 אלף עסקים נסגרים כל שנה (!) בישראל, בדרך כלל עסקים קטנים ובינוניים. אחת הסיבות לכך נעוצה בעובדה הפשוטה שלעסקים קטנים ישנם פחות משאבים מסיבות ברורות, ועל פי תפיסה שגויה רווחת הם אינם יכולים להשקיע במערכות מאוד מתקדמות ויקרות של בקרה, מעקב וניהול שעוזרות לעסק לצמצם הפסדים ולמקסם רווחים.

אך המציאות בימינו שונה מאוד, ובמחירים הגיוניים וסבירים גם בעלי עסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם בקלות מערכות לניהול עסק מתקדמות אונליין; כך, בעלי עסקים קטנים יכולים להעניק לעצמם את הצעד הנוסף הנחוץ כל כך להישרדות בעולם מאוד תחרותי.

מה זאת תוכנה לניהול עסק?

בעוד ישנן הרבה תוכנות ומערכות שמקודמות באינטרנט, מערכת טובה ויעילה לניהול עסק תכלול פונקציות ואפשרויות רבות שמתואמות גם עם הדרישות והסטנדרטים החוקיים הנדרשים. לדוגמה, ישנם הבדלים רבים בין חשבוניות מסוגים שונים ולכן הפקת חשבונית דיגיטלית מסוג אחד לאו דווקא תהיה דומה להפקת חשבונית אחרת. לכן, יש לבדוק לא רק את הפונקציות של התוכנה, אלא גם אם גורמים מקצועיים אמיתיים עם ניסיון מוכח בשוק העסקים והנהלת חשבונות עומדים מאחוריה.

אלו הן האפשרויות והכלים השונים שתוכנה מקצועית לניהול עסק באינטרנט תציע:

  • הפקת חשבוניות: כל מערכת טובה לניהול עסק תכלול כלי של הפקת חשבוניות דיגיטליות מסוגים שונים שכמובן עונות על כל הדרישות החוקיות.
  • ניהול מלאי: פונקציה חשובה ואף קריטית שתאפשר מעקב ובקרה אחר מלאי העסק, עם השקה עם כלים ופונקציות אחרות שבאופן אוטומטי יתאימו את המלאי למכירות וקניות האחרונות.
  • חתימה דיגיטלית: אפשרות חיונית ונדרשת בכל תוכנה לניהול עסק. חתימה דיגיטלית מעניקה למסמכים אלקטרונים תוקף חוקי ומשפטי; החתימה הדיגיטלית נותנת למעשה אישור לאותנטיות המסמך.
  • משלוח מסמכים במייל: לאחר הפקת מסמך דיגיטלי, התוכנה תאפשר את שליחתו המהירה והקלה באימייל.
  • מעקב לקוחות וספקים: כלי שמאפשר בקרה על לקוחות העסק ועסקותיהם השונים, חובות, תשלומים, פרטים אישיים, ועוד הערות שונות של בעל העסק. כמו כן, כלי מעקב דומה אחר ספקים, תאריכי ערך חשובים לבעל העסק ועוד.
  • סליקת תשלומים: תוכנה טובה לניהול עסק תכלול גם פונקציית סליקת תשלומים שבאמצעותה בעל העסק יכול לגבות תשלומים מלקוחות תוך התממשקות עם פונקציות וכלים אחרים במערכת.
  • תמיכה ושירות לקוחות: תוכנה לניהול עסק לא רק נמדדת בכליה השונים, אלא גם בתמיכה טכנית ושירות לקוחות מהירים וידידותיים.

אנו ב-AccountIT, גאים מאוד בתוכנה לניהול עסק שלנו אשר פותחה ומלווה באופן צמוד על ידי משרד רואה החשבון הוותיק אהרן ושות’; כך שאתם יכולים להיות בטוחים שנהיה שם לצידכם לכל אורך הדרך במקצועיות ויעילות למען הצלחת העסק שלכם.

הנה סקירה כללית של מערכת AccountIT לניהול עסק והפקת חשבוניות:

×

לחץ מטה על מנת ליצור איתנו קשר ב-WhatsApp

× דברו איתנו!