ניהול מלאי וסחורה במערכת לניהול עסק
ניהול מדויק וקפדני של המלאי הוא חיוני לעסק, אך עם זאת גם טומן בחובו עבודת מעקב ודיווח לא פשוטה ולעתים אף מתסכלת, במיוחד כשלעסק פריטים רבים ומגוונים.
כמעט כל בעל עסק המנהל מלאי כזה או אחר נתקל מתישהו בבלבולים ורישומים על הנייר שלא תואמים את המציאות בפועל.
מערכת AccountIT כוללת אפשרויות ניהול מלאי וסחורה
אפשרויות ניהול מלאי במערכת AccountIT
פריטים
הפריטים הם למעשה פריטי הסחורה של העסק אותם מעוניינים למכור ללקוחות. על מנת להיכנס למסך הפריטים יש לפתוח את התפריט הראשי ותחת "מלאי" לבחור "פריטים".
כך נראה מסך זה:
בחלקו העליון של המסך יש אפשרות חיפוש על פי פרמטרים שונים, ומתחת נמצאת הרשימה של הפריטים שקיימים כבר במערכת עם פרטיהם.
ניתן לערוך כל פריט ופריט על ידי לחיצה על כפתור העריכה בסוף שורת הפריט הספציפי.
הוספת פריט חדש – בכדי להוסיף פריט חדש, יש ללחוץ על כפתור "+פריט חדש". במסך שייפתח ישנם שדות שונים למילוי המאפיינים את הפריט כמו שם, מספר ברקוד, מחיר עלות ומחיר מכירה (המערכת תחשב את הרווח), באיזה מיקום הפריט נמצא (במחסן או במקום אחר), לאיזה קבוצה הוא שייך, כמה פריטים כאלה יש במלאי (יתרה), ואפילו ניתן להעלות תמונה. לסיום יש ללחוץ על "עדכן". יש לשים לב ששדה החובה היחיד הינו שם הפריט.
מחסנים
ניהול קבוצות פריטים
המערכת מאפשרת לאגד כמה פריטים שונים תחת קבוצה אחת בכדי להקל על העבודה כאשר ישנם פריטים שניתן להתייחס אליהם ביחד. בכדי להיכנס למסך ניהול קבוצות פריטים, יש להיכנס ל-”מלאי" בתפריט הראשי ואז ללחוץ על "ניהול קבוצות פריטים".
כך נראה מסך זה:
מחירונים
תנועות מלאי
ניתן לעקוב במערכת אחרי כל התנועות שבוצעו במלאי על ידי כניסה ל-”מלאי" בתפריט הראשי ואז לחיצה על "תנועות מלאי".
מסך זה כולל אפשרויות חיפוש מתקדמות על מנת לאתר תנועה ייחודית, ואת כל רשימת התנועות שהתרחשו במלאי.
אלו הן אפשרויות המלאי במערכת AccountIT לניהול עסק והנהלת חשבונות אשר יכולות להעניק לכם אמצעי שליטה, בקרה וניתוח מתקדמים של סחורתכם.