תוכנת AccountIT לניהול עסק, הפקת חשבוניות והנהלת חשבונות פותחה על ידי משרד רואי החשבון הוותיק אהרן ושות'. המערכת כוללת פונקציות ואפשרויות חיוניות שהותאמו במיוחד לצרכיהם של בעלי עסקים לניהול יעיל ושוטף של העסק.
הנה רק כמה מהיתרונות הרבים של המערכת:
לאחר יצירת המסמך/החשבונית והוספת החתימה הדיגיטלית, לבעל העסק תינתן האפשרות לשלוח מסמך זה לכל כתובת אימייל בקלות ובמהירות באמצעות כפתור פשוט.
המערכת מאפשרת יצירת דוחות מפורטים ופרטניים שיכולים להעניק תובנות יעילות על מגוון רחב של נושאים הקשורים לעסק כמו לקוחות חייבים, חובות לספקים ומכירת מוצרים.
המערכת מעניקה בכל רגע נתון מבט כולל על העסק וכלל המוצרים שכרגע נמצאים במלאי ו/או שנמכרו ואזלו, כל זאת בזמן אמת על מנת לאפשר לבעל העסק להגיב במהירות לכל התרחשות עסקית.
דרך המערכת ניתן להעביר תשלומי לקוחות בכרטיסי אשראי היישר לחשבון העסק וכך להבטיח אפשרות תשלום נוחה ופשוטה.
ניתן להוספה לכל החבילות.
חתימה דיגיטלית נותנת למסמכים וחשבוניות תוקף משפטי וחוקי והמערכת מספקת שירות מאובטח זה ישירות גם דרך חשבון האימייל של בעל העסק לשליחה מהירה.
המערכת מעניקה תמיכה במסחר אלקטרוני באמצעות תוספים כמו למערכת וורדפרס, ובנוסף יש אפשרות ליצור אינטגרציה עם מערכות מידע אחרות שבידי בעל העסק עם API ייעודי.
ניתן להוספה לכל החבילות.
המערכת כוללת אפשרויות רבות לסדר וארגון בתפקודו השוטף של העסק כמו יומן אירועים, התראות למועדי חיוב או זיכוי, מעקב אחרי תשלומים ותוספת הערות אישיות של בעל העסק.
המערכת פותחה על ידי משרד רואי החשבון אהרן ושות' על פי כל דרישות החוק והרגולציה, ומלווה על ידי צוות מקצועי שתפקידו לוודא את התפקוד התקין של התוכנה ומתן שירות מהיר בכל רגע נתון.